REKLAMA
Znaleziono 2801 wyników
Kładka dla pieszych nad al. Jana III Sobieskiegoinwestycja
Pokaż inwestycję
Kładka dla pieszych nad al. Jana III Sobieskiego
Wrocław, Psie Pole, aleja Jana III Sobieskiego
firma
Pokaż firmę
akcesoria meblowe śląsk
Cieszyn, Hajduka 2
firma
Pokaż firmę
Części do samochodów ciężarowych - Sklep M-Truck
Zawiercie, Paderewskiego 63
firma
Pokaż firmę
DPM - artykuły elektryczne i elektroniczne | DPMSolid Limited Spółka Komandytowa
Kowanówko, ul. Harcerska 34
Warszawa Gdańska zyska nowe przejście pod torami i kolejne ułatwienia dla podróżnychartykuł
Pokaż artykuł
Warszawa Gdańska zyska nowe przejście pod torami i kolejne ułatwienia dla podróżnych
Nowe przejście pod torami na stacji Warszawa Gdańska ułatwi podróżnym dostęp na perony i do pociągów oraz usprawni przesiadki na metro, autobusy i tramwaje. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę o wartości ok. 80 mln zł netto na zaprojektowanie i wybudowanie nowych rozwiązań na ważnej stołecznej stacji. Długie wiaty nad peronami ochronią przed zmiennymi warunkami atmosferycznymi, a nowa informacja pasażerska lepiej poinformuje o przyjazdach i odjazdach pociągów.
Są dalsze plany rozwoju kolei na Dolnym Śląskuartykuł
Pokaż artykuł
Są dalsze plany rozwoju kolei na Dolnym Śląsku
W Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego odbyło się spotkanie, w którym udział wzięli Paweł Gancarz, Marszałek Województwa Dolnośląskiego, Piotr Malepszak, Wiceminister Infrastruktury, a także wojewódzcy i lokalni radni oraz przedstawiciele marszałkowskich spółek związanych z infrastrukturą, czyli Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei oraz Kolei Dolnośląskich. Rozmawiano o inwestycjach, skróceniu czasu przejazdów pociągów i dalszym rozwoju kolei w województwie dolnośląskim.
Schavemaker rozbudowuje i modernizuje terminal intermodalny pod Wrocławiem [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Schavemaker rozbudowuje i modernizuje terminal intermodalny pod Wrocławiem [FILM+ZDJĘCIA]
Holenderska firma Schavemaker konsekwentnie inwestuje w swój polski terminal intermodalny zlokalizowany na terenie województwa dolnośląskiego, w Kątach Wrocławskich pod Wrocławiem. Na jego terenie zakończyły się prace, dzięki którym bocznica dostosowana została do obsługi pociągów o długości 740 m. Dzięki realizacji tej inwestycji możliwości operacyjne terminalu zwiększyły się o 25%.
[Kraków] Bronowicka korona biurowa w nowej odsłonieartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Bronowicka korona biurowa w nowej odsłonie
Wpisane w Bronowicką panoramę Krakowa biurowce Galileo, Newton i Edison zostały poddane przebudowie....
[Dolny Śląsk] Newag i Pesa złożyły oferty w przetargu na 11 nowych pociągów dla Kolei Dolnośląskichartykuł
Pokaż artykuł
[Dolny Śląsk] Newag i Pesa złożyły oferty w przetargu na 11 nowych pociągów dla Kolei Dolnośląskich
Koleje Dolnośląskie otworzyły oferty w dużym przetargu na dostawę 11 elektrycznych zespołów trakcyjn...
Zabytkowy tunel na linii kolejowej z Wrocławia do Jeleniej Góry zostanie przebudowany. Zapewni sprawniejsze przejazdy pociągówartykuł
Pokaż artykuł
Zabytkowy tunel na linii kolejowej z Wrocławia do Jeleniej Góry zostanie przebudowany. Zapewni sprawniejsze przejazdy pociągów
Tunel kolejowy na ważnej linii Wrocław - Jelenia Góra koło Trzcińska (Dolny Śląsk) zapewni sprawniejsze przejazdy pociągów. Dziewiętnastowieczny obiekt zostanie wzmocniony i poszerzony. Wykorzystana będzie nowoczesna technologia robót. Zwiększy się możliwość organizacji połączeń. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na roboty za blisko 85 mln zł netto. Finasowanie zapewniają środki budżetowe.
PKP PLK SA korygują błędy w projektach inwestycyjnychartykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK SA korygują błędy w projektach inwestycyjnych
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zidentyfikowały błędy projektowe w dokumentacji przygotowanej przez wykonawców modernizacji infrastruktury kolejowej. Przeprowadzone analizy, wynikające z porównań pierwotnych założeń projektowych z rzeczywistymi efektami realizowanych inwestycji, wykazały nieprawidłowości, które zaniżały prędkość pociągów po modernizacji. W odpowiedzi na te problemy, władze spółki podjęły działania naprawcze, które pozwolą na wykorzystanie potencjału modernizowanych odcinków i umożliwią szybszy ruch pociągów. Zidentyfikowane błędy projektowe nie wpłynęły na bezpieczeństwo ruchu pociągów, ale przyczyniły się do obniżenia parametrów linii kolejowej.
Wygodniejsze i szybsze podróże koleją na Dolnym Śląsku [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Wygodniejsze i szybsze podróże koleją na Dolnym Śląsku [RAPORT]
Najszybsze w historii przejazdy na linii Wrocław – Międzylesie, sprawniejsze podróże na trasie Oleśnica – Milicz oraz po dolnośląskich odcinkach Nadodrzanki i Magistrali Podsudeckiej to efekty prac PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w 2024 roku. Dzięki przebudowie tunelu w Wojanowie zwiększono przepustowość na trasie z Wrocławia w Karkonosze, a modernizacja przejazdów kolejowo-drogowych, m.in. w aglomeracji wrocławskiej, podniosła poziom bezpieczeństwa.
Dzięki inwestycjom PKP PLK zwiększają się możliwości morskich portów w Gdyni i Gdańsku [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Dzięki inwestycjom PKP PLK zwiększają się możliwości morskich portów w Gdyni i Gdańsku [ZDJĘCIA]
Półmetek osiągnęły prace przy poprawie kolejowego dostępu do portu morskiego w Gdyni. Dzięki zakończonym pracom w Gdańsku, po nowych, zelektryfikowanych torach do nabrzeży dojeżdżają pociągi z ładunkami. Inwestycje PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. konsekwentnie poprawiają warunki przewozu towarów do nadbałtyckich portów. Modernizacja infrastruktury jest współfinansowana ze środków europejskich, z instrumentu CEF "Łącząc Europę".
W fabryce Alstom w Chorzowie powstaną wagony, które będą obsługiwać sieć metropolitarną Dublinaartykuł
Pokaż artykuł
W fabryce Alstom w Chorzowie powstaną wagony, które będą obsługiwać sieć metropolitarną Dublina
Alstom, globalny lider w dziedzinie inteligentnej i zrównoważonej mobilności, wyprodukuje w swojej polskiej fabryce w Chorzowie wagony, które będą obsługiwać sieć metropolitarną Dublina.
[Małopolska] Remont torowiska do Katowic potrwa do 2020 rokuartykuł
Pokaż artykuł
[Małopolska] Remont torowiska do Katowic potrwa do 2020 roku
W najbliższą niedzielę zmienia się rozkład jazdy na linii kolejowej do Krzeszowic. Spółka PKP PLK pr...
Koleje Dolnośląskie otrzymały unijne dofinansowanie na budowę hali serwisowej w Legnicyartykuł
Pokaż artykuł
Koleje Dolnośląskie otrzymały unijne dofinansowanie na budowę hali serwisowej w Legnicy
Koleje Dolnośląskie otrzymają 30,5 mln zł dofinansowania ze środków unijnych na rozbudowę swojego za...
W centrum Krakowa powstaje nowy przystanek kolejowy Kraków Zabłocie i mosty kolejowe nad Wisłą [ZDJĘCIA + FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W centrum Krakowa powstaje nowy przystanek kolejowy Kraków Zabłocie i mosty kolejowe nad Wisłą [ZDJĘCIA + FILM]
W centrum stolicy Małopolski powstają nowe mosty kolejowe i pieszo-rowerowe nad Wisłą. Zwiększą one...
Zabytkowy, przedwojenny dworzec kolejowy we Władysławowie otwarty dla podróżnychartykuł
Pokaż artykuł
Zabytkowy, przedwojenny dworzec kolejowy we Władysławowie otwarty dla podróżnych
W swoim wyglądzie łączy klasykę i nowoczesność, jest komfortowy, dostępny, bezpieczny i przyjazny środowisku. Dworzec we Władysławowie, bo o nim mowa, został otwarty dla podróżnych po przebudowie.
Zabytkowy dworzec kolejowy w Świebodzinie otwarty dla pasażerówartykuł
Pokaż artykuł
Zabytkowy dworzec kolejowy w Świebodzinie otwarty dla pasażerów
Zabytkowy, z unikatową ceglaną elewacją z czerwonych i żółtych cegieł, ze spektakularnie prezentującym się holem, a do tego komfortowy, bezpieczny i dostępny – taki jest po przebudowie dworzec w Świebodzinie. Od wtorku 28 listopada z całego dworca mogą korzystać już podróżni.
W Warszawie trwa przebudowa dworca kolejowego Warszawa Zachodnia [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie trwa przebudowa dworca kolejowego Warszawa Zachodnia [FILM + ZDJĘCIA]
Kolejny nowy peron na stacji Warszawa Zachodnia dołączy wkrótce do już oddanych. Budowane jest zadaszenie, przejście podziemne, tunel tramwajowy. Inwestycja realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zapewni podróżnym komfortowy dostęp do pociągów na ważnej warszawskiej stacji. Projekt za ok. 2 mld zł netto ubiega się o dofinansowanie ze środków unijnych POIiŚ.
REKLAMA